Organizační informace

PRAKTICKÉ INFORMACE K AKCI

Abychom vám usnadnili plánování účasti, připravili jsme přehled praktických informací na jednom místě.  
Podrobnosti o místě konání najdete v záložce „Místo konání“.

DRESS CODE

Doporučený dress code je smart casual.  
Informace ohledně vybavení/oblečení na prohlídku v rámci druhého dne konference vám zašleme později e‍-‍mailem podle vámi zvolené prohlídky.

PARKOVÁNÍ

Parkování je možné na níže uvedených parkovištích.

P1 - Parkoviště Obchodní dům

mapa

P2 - Parkoviště na ulici Hradská

mapa

P3 - Parkoviště Velké kino

mapa

P4 - Parkoviště Březnická

mapa

P5 - Parkoviště Gahurova

mapa

P6 - Parkoviště Vavrečkova

mapa

UBYTOVÁNÍ

Pro účastníky akce doporučujeme následující ubytování v blízkosti místa konání:

Hotel Prior & Energy Spa

Baltaci Atrium

Nabídka pokojů:
https://www.hotelprior.cz/

Mapa:
nám. Práce 2523, 76001 Zlín

Recepce:
+420 570 593 999
rezervace@hotelprior.cz

Po zadání promo kódu budete mít slevu 15% z aktuální ceny.

Nabídka pokojů:
https://atrium.baltaci.cz/

Mapa:
Lešetín II/651, 76001 Zlín

Recepce:
+420 605 000 200
atrium@baltaci.cz

Po zadání promo kódu budete mít slevu 10% z aktuální ceny.

Interhotel Zlín

Baltaci – U náhonu

Nabídka pokojů:
https://interhotelzlin.cz/

Mapa:
nám. Práce 2512, 760 01 Zlín

Recepce:
+420 577 561 111
recepce@interhotelzlin.cz

Nabídka pokojů:
https://unahonu.baltaci.cz/

Recepce:
+420 605 000 200
unahonu@baltaci.cz

Mapa:
Podvesná IV/3946, 760 01 Zlín

Po zadání promo kódu budete mít slevu 10% z aktuální ceny.

Účastníci si ubytování zajišťují sami.

STRAVOVÁNÍ

Během akce bude zajištěno občerstvení.
K dispozici bude káva, nealkoholické nápoje, drobné sladké i slané občerstvení.

REGISTRACE A PŘÍCHOD NA MÍSTO

Registrace účastníků bude probíhat od 7:30 v hlavním foyer kongresového centra.  
Po příchodu se prosím nahlaste u registračního pultu, kde obdržíte jmenovku a materiály k programu.

Doporučujeme dorazit alespoň 15–20 minut před začátkem oficiálního programu, abyste měli dostatek času na registraci a usazení.

DOTAZY A KONTAKT

V případě jakýchkoli dotazů ohledně organizace akce, dopravy, parkování nebo ubytování se na nás neváhejte obrátit.

Kontakt pro účastníky:

Veronika Šnajdarová
E‍-‍mail: veronika.snajdarova@bito.com  
Telefon: +420 733 643 229
 

Velké poděkování

Partneři

Děkujeme našim partnerům za podporu, bez které by se konference nemohla uskutečnit. Jejich podíl na akci je pro nás nesmírně cenný – právě díky nim můžeme přinášet inspiraci, otevírat aktuální témata z logistiky a vytvářet prostor, kde se odborníci z celého oboru mohou potkávat, sdílet zkušenosti a hledat nová řešení.

Pořadatel
Akademický partner
Generální partner
Odborný partner
Zlatý partner
Stříbrný partner
Bronzový partner
Hlavní mediální partner
Mediální partner
Minulost

Předchozí ročníky

After videa
LOGISTIKA V PRAXI 2025 10. 4. 2025 – 11. 4. 2025 Aula na fakultě managementu a ekonomiky ve Zlíně
LOGISTIKA V PRAXI 2024 11. 4. 2024 – 12. 4. 2024 Aula na fakultě managementu a ekonomiky ve Zlíně
LOGISTIKA V PRAXI 2023 4. 4. 2023 – 5. 4. 2023 Hotel Akademie Naháč
LOGISTIKA V PRAXI 2022 3. 5. 2022 – 4. 5. 2022 Hotel Akademie Naháč